Не бидете безимени ... БОЈКОТИРАЈТЕ!!!

После обраќањето на Претседателот на Република Македонија од САД се јави министреот за внатрешни работи... Министерот се закани со затворска казна за сите оние кој повикуваат на бојкот за референдумот. Дали е ова една врста на закана, кон претседателот на Р.М.и врховен командант на вооружените сили?

Иванов присуствуваше на гала вечера, во организација на Обединетата Македонска Дијаспора и го кажа својот став за референдумот...
- „Што се однесува до мене, јас веќе гласав. Гласав пред 27 години, на 8-ми септември 1991-вата година. Јас бев еден од оние кои го дадоа својот глас за Република Македонија да се конституира како суверена и независна држава, со свое име и свое достоинство. Не отстапувам од таа моја одлука. Затоа на 30-ти септември нема да излезам да гласам".
Дали министерот на МВР има проблем со прифаќање на туѓи ставови? Ма негов проблем кој несакам да го имам.
Како што сме одговорни за сегашните така сме одговорни и за идните генерации на кои треба да им оставиме идентитет кој нас ни е оставен од нашите предци.
Бојкотирајте секаква промена на идентитет и поддржете го претседателот на Македонија во бојкотот...
mak.grom.......
loading...

Comments

Посетители

Total Pageviews

Popular Posts

Човекот ја кажа вистината за ММФ

Дабничко Клање

Проект за разбирање помеѓу ВМРО и СССР

МАКЕДОНИЈА ВЕЧНА

Од Р. Македонија прават легитимна воена цел на непријателите од САД

До кога ќе пролеваат крв???