МОЛИТВА ПРОТИВ ОСКВЕРНУВАЊЕ

    Кога на некој ќе му се случи да биде искушуван во сон  треба да се помоли кон Бог со следнава молитва:

   Боже, биди милостив кон мене грешниот.
   По молитвите на светите Отци наши, Господи Исусе Христе, Боже наш, помилуј не. Амин!
 Овие молитви треба да се изговараат со умиление и смирено срце, како осуденик.

   Слава ти, Боже наш, слава ти.
   Цару небесен: Оче наш.
   Господи помилуј! (12 пати)
   Дојдете да се поклониме. (3 пати)
  
   Пастиру добар, кој си ја положил душата својаза нас, кој ги знаеш мојте скриени дела, единствен благи, врати ме мене, заблудениот со разум, и истргни ме од волкот,  јагне Божјо, и помилуј ме.

   Обземен од сонот на наслади се помрачувам во гревовна измама, но дај ми утрона покајание, просветувајќи ги мојте мисловни очи, Христе Боже, просвети ја мојата душа и спаси ме.

   Мојот сплетен ум во животните наслади и со гревовната магла на мојата непокаена душа раѓа ралични страсти и не пристапува кон умилни промисли.
Но смилувај се, Спасителу, кон моето смирение и дај ми умилни промисли, та и јас, спасуваќи се пред крајот, да го повикам твоето благоудобие. Господи спаси ме. Како оној кој што паднал во разбојници и е ранет, така и јас паднав во мојте гревови и душата ми е ранета. Кон него ќе прибегнам јас виновниот, ако не кон тебе, милосрдниот лекар на душите. Излеј ја врз мене Боже твојата голема милост.

   Како блуден син, и јас пристапив милостиви, прими ме, Отче, мене кој се враќам како еден од твојте наемници и помилуј ме.

   Избави не Богородице, од гревовите кој не обзеле, зашто друга надеж ние верните немаме, освен тебе и од тебе родениот Господ. 
  Господи помилуј! (40 пати)

   Боже биди милостив и прости ми, на мене блудниот, заради твоето свето име.


Comments

Посетители

Total Pageviews

Popular Posts

Човекот ја кажа вистината за ММФ

Дабничко Клање

Проект за разбирање помеѓу ВМРО и СССР

МАКЕДОНИЈА ВЕЧНА

Од Р. Македонија прават легитимна воена цел на непријателите од САД

До кога ќе пролеваат крв???

10 заповеди на глобализмот